Először is tisztázzunk valamit! Én nem választottam Önöket, nekem Önök jutottak. Figyelemmel arra az aprócska, de mégsem elhanyagolható körülményre, hogy az Önök monopol helyzetéből fakadóan mástól nem vásárolhatok áramot, nem tehetek mást, kénytelen vagyok önökre hagyatkozni ebben a kérdésben.
Ez idáig szerződéses kapcsolatunk abból állt, hogy én fizettem Önöknek, (megjegyzem minden hónapban, fizetek hosszú, hosszú évek óta) nem is keveset, cserébe áram volt a konnektorban. Néha, néha ugyan történtek megingások az Önök részéről, de tekintettel arra, hogy ez viszonylag ritkán fordult elő, szemet hunytam fölötte.
Azonban az elmúlt hét történései arra késztettek, hogy billentyűt ragadjak!
Mert árulják már el nekem, egyszerű ügyfélnek, aki fizeti a számlát, hogy mégis mi az ördögért nincs áram a konnektorban??? Olyan nagy kérés az a részemről, az egyszerű, számlafizető ügyfél részéről, hogy miután betettem a családom vacsoráját a sütőbe, azt meg is tudjam sütni??? Tudom én, tisztában vagyok vele, hogy a gyertyafényes vacsora abszolút romantika faktor, de sajnos az étel nem készül el a gyertyalángon. Figyelembe véve a szombati nonstop zuhogó esőt, sajnos nem állt módomban szabadtéri sütögetés útján előállítani a tányérra valót. Nem lehetne, hogy ha már ennyire ragaszkodnak az áramszünethez, akkor csak azután legyen, hogy már megsült a vacsora???
Mi a fészkes fenét piszmognak már több mint egy hete??? Mi az, hogy hol van áram, hol meg nincs??? Én a számlafizető ügyfél azt gondolom, hogy joggal várom el Önöktől, hogy a pénzemért legyen áramom, és meg tudjam sütni a vacsorámat! Tekintve, hogy Önök az alternatív energia beszerzést, úgyis, mint szélkerék és társai, tűzzel, vassal gátolják, én nem élhetek más lehetőséggel, csakis az Önök szolgáltatását vehetem igénybe. Vagyis csak venném, mert ugye Önök jelen esetben hol szolgáltatnak, hol meg nem, mint a mesében.
Miután Önök pontosan tudják, hogy nekem hová küldhetik a számlát, had kérdezzem meg, én hová küldhetem a számlát Önöknek a tönkrement vacsora ügyében???